søndag 9. januar 2011

Malin gjør ting hun ikke kan...

Det er utrolig hvor mye ansvar en uansvarlig person kan få når man etter tre år bare plutselig får utdelt et autorisasjonspapir..
Jeg mener, jeg er omtrent tolv år i hodet. Jeg synes det er driitflaut å kjøpe dopapir. Favorittkanalen min er Disney Channel, og på Spotify hender det seg at Hannah Montana står som siste søk. Okei da. Det siste der var løgn. Men uansett.
Dette er boksen jeg gjemmer spakkelet mitt i.
Og hvis ikke Handyman hadde lagt inn vetorett, hadde soverommet vært enten lilla (igjen) eller tapetsert med enhjørninger og regnbuer.

Har jeg da påpekt hvor lite egnet jeg er som voksen? Ja.

Og jeg er sykepleier. Haha. Igår gikk jeg rundt og trodde pasienten min hadde fått Isopropyldrypp (google it - det er ikke sunt å få rett inn i årene).

Jeg hadde nok aldri klart meg uten mamman min. Idag fant hun igjen autorisasjonspapirene mine. Jeg har ikke sett dem siden jeg slutta på skolen.

Tror kanskje jeg skal bruke dette året til å prøve å få litt mer oversikt over det jeg faktisk driver med, jeg.

Det begynner jeg med på tirsdag. Da skal jeg kurses og sertifiseres i Diabetes. IIIIIIH!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...