mandag 31. januar 2011

tui update

Igår reddet jeg livet til en unge som hadde falt ut i bassenget. Vi satt og spiste på hotellets restaurant, åsså hørte vi et plask. Da så vi ei dame som hadde hoppet ut i bassenget og svømte som faen mot vår side av bassenget. Deretter såg vi et lite hode som duppet opp og ned, samt noen armer. Det var en unge på omlag to år som hadde falt uti, og som ikke klarte å komme seg opp igjen. "Herregud!", ropte jeg, og spratt opp, løp bort til bassenget, og hoppet uti. Det var heldigvis ikke så langt fra bassengkanten, for vannet var driiitkaldt! Jeg fikk ungen opp, og foreldrene kom bort. Begge foreldrene gråt og var overstrømmelig glad for min helteaktige innsats. Det kjennes utrolig godt å gjøre ordentlig snille ting, altså. Hotellfolkene som såg det syntes også det var stas, og kom med store, tørre håndklær til oss, og vi fikk lunsjen vår gratis.

Neida. Dette er faktisk løgn. Ungen falt uti, dama fra den andre sia svømte som faen, og jeg sa riktignok "herregud", men det var kanskje og alt som var sant. En eldre kar med briller, derimot, han sprang fort, han. Hoppet uti, redda ungen, fikk ikke en takk fra foreldrene engang, og ikke fikk han håndklær eller gratis lunsj, heller.
Foreldrene til ungen hadde på'n en tørr bleie og ei tørr skjorte, ga'n en klem, og fortsatte å spise. Ungen løp bort til bassengkanten igjen.


Så dæeh.


Ellers har vi det strålende. Mye vind, da. Men det skal løye litt utover uka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...