torsdag 20. januar 2011

Reklamemas



Nå har jeg -på Gørils forespørsel- blitt ei ordentlig blogghore.
Jeg har fått meg reklamebannere på bloggen min.
Google Adsense lovde å sette opp reklamer som er relevante for det jeg blogger om, men det ser enda ut som om de strever litt. I alle dager?! Liftutleie?! SLANKEPILLER?! Jeg gir meg ende over. Jeg har da vel aldri blogget om noe sånt? Dette er iallfall første gang, og hvis det var sånn Adsense ville det skulle være, at de la ut reklamene først, åsså kunne jeg skrive om det etterpå, da bør de vel strengt tatt endre litt på reglene sine. Det er nemlig ikke lov til å skrive om det (haha).

Nuvel.

Det skal sies at jeg ikke nødvendigvis skriver om det samme heeeele tiden, da.. og da blir det kanskje litt vanskelig?

Jeg skal gjøre det lettere for google..

Klær. Klær. Klær, sminke, smykker, jenteting, prinsesse, rosa, klær, shopping, digitalkamera, foto, optikk, objektiver, sminke, klær.

Ja, jeg driver forresten og leter etter etter nytt kamera. Meldt meg inn i fotoforum og greier. Nå blir det årnings!


Forresten... Way to go, KJEMPEFIN plassering av reklame..

Idioti.

5 kommentarer:

  1. Hehe mye bra reklame å lese på bloggen din. Jeg klikker og klikker. Blir du rik nå?:)

    SvarSlett
  2. Blir sikkert steinrik, sånn som Voe! så må jeg skatte av det og greier.

    SvarSlett
  3. Klikker jeg også.
    Snart må du ha manager.

    SvarSlett
  4. sv: Blender er jo det ALLER viktigste, så kommer andre duppedingser i andre rekke. Utrolig mye godt man får ut av en blender! :)

    SvarSlett
  5. skriv noe morsomt da

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...