fredag 7. januar 2011

Æ kainn bake! ..-part two

Jeg fikk jo bakebok til jul, vettu.
Så i går bakte jeg brød med oliven i.
Mjøl og vann blir stort sett lim, men når man tilsetter oliven og lar det stå et døgn, da blir det sånn:
Og de ble veldig gode. Namnam.

Jeg fikk også starten på et veldig fint servise til jul, fra serien PiP (du skjønner at du kan trykke på linken, sant?). Jeg er en sucker for rosa prinsesserier, så dette var midt i blinken. Ønsker meg mer fra denne serien, jeg.

Ellers, så har Arvingen lært seg å sitte på kommando, samt drikke vann fra springen.

7 kommentarer:

  1. Olivenbrødet var godt!!

    SvarSlett
  2. Makan! Det er lurt å gi deg kokebøker forstår jeg! PIP er tingen. Må nok ha et blogginnlegg jeg også. Men det er ubarmhjertig å forlange at man skal bestemme seg for hva man skal satse på/kjøpe...
    Katten er genial. Like før den overtar vaskinga i heimen..

    SvarSlett
  3. Katten er nok genial, men ikke de som prøver å lære han å drikke i fra vasken. En grunnleggende feil som mange gjør, det er for mye vann som renner ut av krana. En tynn stråle gjør det mye bedre for pus.

    Hilsen Tassen *mjau*

    SvarSlett
  4. Hei Malinjinta!

    Tenkte det kunne være greit med noe snupperosa tel deg i jul-present vet du.

    Nå er det slik at jeg har lyst til å henvise til frurosaslandhandel.no for der er det mye fint og snuppent... Hilsen fra Løten

    SvarSlett
  5. Handyman: DU er god!
    Tingeling: Kjøp litt av hvert, kanskje? PiP er så fint at det nesten er helligbrøde å bare kjøpe èn type.
    Tassen: Nå har vi prøvd tynn og tykk stråle, og Leo liker det best når det er litt trøkk, han... -men så er han jo litt rar, og da :)
    Løten: Jeg er veldigveldigveldig glad for snupperosa! Og etter jobb i dag, kan det hende jeg tør å gå innom landhandelen, men det kan hende det blir dyrt :/

    SvarSlett
  6. Åhhh han æ så søt

    GG

    SvarSlett
  7. Så fint med tips fra Løten!! Blir nok dyrt for fler detta!! Sender hilsner i hytt og pine jeg nå, og gleder meg til at vi treffes alle somma! Er litt bloggtørke her, burde jo ikke bli det, jeg som har fått englevinger og aillt!

    SvarSlett

Kjør på!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...